Elina Myrestaf

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

RASTEN CH LÖSEN

Av Elina den Fina - 3 augusti 2011 20:29

Vad kan det här va? Fjärde inlägget idag? Är det bevis nog för att jag är rastlös eller? De senaste dagarna har jag varit så rastlös och sällskapssjuk att jag knappt har kunnat sitta still. Ändå har jag försökt bli av med all energi och ork genom att sticka ut och springa trots att risken för att möta elitarna var HÖÖÖG!  Men inte ens det eller ett styrkepass så mina armar känns som spagetti hjälpte utan jag sitter istället som på nålar och väntar på att Natha ska ge startskottet för kvällen. GAH skulle nästan kunna springa en gång till men duscha igen är för drygt!


Det måste nästan vara de drygaste man kan göra... Duscha....


I väntan på bättre tider bjuppar jag på en incestbild på mig och Mollpan som jag tycker ska komma hem nu! Hon hade lätt kunnat dämpa min rastlöshet!!!!!!!!!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Elina den Fina - 21 augusti 2011 12:09

Hej Hej! Jag vill inte irritera men så här är det!   ELINAS GODA   http://www.elinasgoda.blogspot.com     Vill helt enkelt ha en nystart och kunna blogga från mobilen med bilder. Hehehe.......   http://www.elinasgoda.blogspot.com   ...

Av Elina den Fina - 10 augusti 2011 20:30

och jag har inte tid för datorer. Helgen har spenderats med Julia. Min fina Julia och det var väldigt väldigt trevligt! Gårdagskvällen blev dock inte lika spännande rolig när jag insåg att vi kanske inte skulle ses innan hon åker till Kanada ett år! ...

Av Elina den Fina - 5 augusti 2011 23:27

Hemma efter en kvälls jobb igen. Jag och Viccan börjar verkligen få kläm på att jobba tillsammans. Inga katastrofer i dag heller och det känns helt enkelt uuuunderbart!    De var allt jag ville säga.  Hej och Hå nu ska jag sova för två! Vad nu de...

Av Elina den Fina - 5 augusti 2011 13:34

Det måste verkligen finnas något som drar en mot målet. En "Hare" som jag fick höra idag. Denna "hare" var idag min nyinköpta tröja som så snällt låg och väntade på ica i Funäs. Det lilla problemet var bara att jag inte var i Funäs utan på Völlan så ...

Av Elina den Fina - 3 augusti 2011 18:58

Har varit min räddning och sysselsättning de senaste dagarna. Även de man inte har en aning om vilka de är, är spännande att lyssna på. I förrgår var Henrik Hjelt, Filip & Fredrik och Per Morberg mina änglar och idag står Josefin Bornebusch, Felix He...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards